Clitoroplastyka – Hoodoplastyka

plastyka łechtaczki

Jednym z najsilniejszych doznań seksualnych Kobiety jest orgazm łechtaczkowy. U Kobiet mających problem z osiąganiem tego typu przyjemności, przyczyną może być przerośnięty fałd skórny na łechtaczce. Zasłania on ją, utrudniając tym sam stymulację podczas stosunku.

Bywa, że napletek łechtaczki jest tak przerośnięty lub rozciągnięty, że nie tylko powoduje brak satysfakcji seksualnej, lecz również dyskomfort lub niezadowolenie Pacjentki z estetyki jej miejsc intymnych.

W Intima Clinic wykonując perineoplastykę, czyli plastykę krocza, dbamy o to, żeby dobrać dla naszych Pacjentek najlepszą metodę leczenia. Dlatego przed zabiegiem wykonujemy dokładną diagnozę oraz rozmawiamy o oczekiwanych efektach.

Jest to najczęściej zabieg chirurgiczny, w trakcie którego odbudowuje się prawidłowy wygląd krocza oraz wejścia do pochwy.

W przypadku mniejszych zmian hoodoplastykę można wykonać również z użyciem mniej inwazyjnych metod – za pomocą laseroterapii, radio-frekwencji i nici liftingujących..

Przebieg zabiegu

Hoodopalstykę – Clitoroplastyka wykonuje się poprzez niewielkie nacięcie tkanki od strony zewnętrznej napletka łechtaczki, a następnie usunięcie nadmiaru skóry jej otaczającej. Podczas zabiegu wykorzystywany jest laser CO2 lub radio frekwencji.

Zabieg przeprowadzany jest w znieczuleniu miejscowym i trwa ok. 45 minut. Zaraz po zabiegu
Pacjentka może udać się do domu.

Wskazania do zabiegu
  • przerost napletka łechtaczki
  • brak satysfakcji seksualnej
  • nieestetyczny wygląd napletka łechtaczki
  • cukrzyca;
  • autoimmunologiczne choroby tkanki łącznej;
  • ciąża i karmienie piersią;
  • aktywna infekcja okolic intymnych;
  • menstruacja.

W pierwszej kolejności należy umówić się na konsultację, w trakcie której lekarz przeprowadzi diagnozę i omówi wszystkie szczegóły dotyczące zabiegu. Przed ustaleniem terminu zabiegu, należy wyleczyć ewentualne infekcje oraz pamiętać, że miesiączka nie może wystąpić w ciągu 14 dni od zakończenia zabiegu.

Do zabiegu wymagane są:

• aktualny wymaz z pochwy z antybiogramem (badanie ważne 1 miesiąc);
  • cytologia (wynik nie może być starszy niż rok);
  • badania z krwi:
    • HIV (badanie ważne 3 miesiące);
    • HCV (badanie ważne 3 miesiące);
    • HBs antygen (badanie ważne 3 miesiące);
    • morfologia krwi (badanie ważne 2 tygodnie);
    • układ krzepnięcia INR, APTT (badanie ważne 1 tydzień);
    • TSH (badanie ważne 2 tygodnie).

Po zabiegu Pacjentka może od razu wrócić do domu.

Na czas rekonwalescencji dostaje dokładną instrukcję postępowania oraz receptę na środki farmakologiczne, które poprawiają efekty gojenia, wyeliminują możliwe odczucia bólowe i pozwolą uniknąć powikłań.

W razie wątpliwości, w każdej chwili może skontaktować się telefonicznie z lekarzem, który w Intima Clinic przeprowadzał zabieg.

W okresie pozabiegowym ważna jest szczególna higiena miejsc intymnych. Pacjentka odzyskuje całkowitą sprawność seksualną po ok. 4 tygodniach. Bezpośrednio po zabiegu zalecany jest odpoczynek i spokojny tryb życia.

Efekty zabiegu plastyki pochwy hoodopalstyki widoczne są już w dniu zabiegu, choć na ostateczny ich kształt należy poczekać do momentu pełnego wygojenia się ran i zakończenia okresu rekonwalescencji. W wyniku zabiegu plastyki uzyskujemy efekt mniej odstającej łechtaczki oraz jej drobniejszy, bardziej gładki oraz symetryczny po obu bokach wygląd.